در آستانه خالد بن علی

بدست • 2 آوریل 2006 • دسته: جامعه و سیاست

اینجا در آستانه خالد بن علی روستائی از توابع بروجرد از استان لرستان است.روستائی که مرکز زلزله ۶ ریشتری بود.روستائی که پس از زلزله صد در صد تخریب شد و ۳۶ کشته داد.روستائی که ساکنان آن تا نیمه های شب علی رغم قولهای بی عمل علاءالدین بروجردی نماینده مجلس هفتم و ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد که در این روستا مردمان ساده اندیشش وی را تا سطح یک پیامبر ، پاکدامن و درست رفتاد می دانند چادر نداشتند..

با گوشهای خودم شنیدم که وقتی که یکی از اهالی روستا داشت از وضع امداد رسانی به روستا گله می کرد گفت:بخدا اگر احمدی نژاد بفهمد درستشان می کند و اگر احمدی نژاد بفهمد اینجا را زود آباد می کند.
در کجا داریم سیر می کنیم .رئیس جمهور منتخب در حد یک پیامبر محبوب شده و در میان دلهای مردمان ساده اندیش و توده ایران ریشه دوانده.
اما همه اینان غافلند از اینکه پرونده ایران چند روز پیش در شورای امنیت بررسی شد و بعد از آن سران ۶ کشور در یک مصاحبه مطبوعاتی موارد بیانیه اشان را تشریح کردند.یا شاید عافلند از اینکه رایس وزیر امور خارجه امریکا دیروز از انگلستان و سپس از فرانسه دیدن کرد و تازه ژاک شیراک بر دستان او بوسه نیز زده است.
و غافلند از هزاران اتفاق دیگر که در عرصه بین الملل و دیپلماسی خارجی با آن درگیر هستیم. در عوض می دانند اگر چادر به آنها نرسد حتما احمدی نژاد در یک حرکت نمادین پدر آن مسئولی را که کم کاری کرده در خواهد آورد و اما باز هم عافلند که اگر روزی امنیت از مرز و بوم رخت بربست چه کسی پدر چه کسی را درخواهد آورد.
حالا باز هم بیائید جلسه بگذاریم و از سکولاریسم تا پلورالیسم دینی را کنکاش کنیم.از سراب لیبرالیسم تا آرزوی دموکراسی دینی را تصور کنیم ولی باز هم آن میانسال دهاتی زلزله زده امیدش به احمدی نژاد است و بس.دیگر خود دانید

6 دیدگاه »

  1. You really make it appear really easy with your presentation however
    I to find this topic to be actually something that I think I’d by no means understand.
    It seems too complex and extremely huge for me.
    I’m taking a look ahead on your next submit, I’ll try to get the cling of it!
    Escape room lista

  2. Very interesting topic, thanks for putting up..

  3. I like this weblog it’s a master piece! Glad I noticed this on google.?

  4. Hello there! I simply would like to offer you a huge thumbs up for your great information you have here on this post. I’ll be returning to your website for more soon.

  5. There is definately a lot to know about this topic. I like all the points you’ve made.

  6. Great web site you have here.. It’s hard to find excellent writing like yours nowadays. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

دیدگاه خود را بیان کنید.