غم نوشت

بدست • 15 مارس 2006 • دسته: عکاسی

عجب روزی بود امروز.۱۰۰ روز از حادثه هواپیمای سی ۱۳۰ گذشت.بچه ها جاتون خالی.امروز چهارشنبه سوری بود.البته خیلی غصه نخورید آخه این آقای کاشف آبنبات قول داده بود امروز همه چی در امن و امان باشه و آب از آب تکون نخوره.باورتون بشه که اگه شما هم بودید عکسی نبود واسه گرفتن.من خودم رفتم همه جا رو گشتم هیچ آدمی تو خیابونها نبود.

جاش یه عالمه پلیس و سربازای گمنام امام زمان تو خیابونها بودن که مگه آدم جرات می کرد دوربین بیاره بیرون.البته حسن جان می دونم اگه تو بودی حتما یه جا رو پیدا می کردی که وقتی عکسهاتو نشونمون می دادی کلی حسرت می خوردیم.باورتون می شد اینقد مهم بشید که واستون خاتمی و کروبی و یه عالمه آدم مهم جمع شن کنار هم.باورتون شه.حتی باورتون شه که هیچ حرف مهمی هم که به درد من و تو بخوره که آخه این دلتنگی لعنتی یه خورده کمتر بشه نزدن.


راستی اونورا چه خبر.اونجاهم چهارشنبه سوری داشتین یا اونجا هم این آقا آبنباتی اومده بود که امنیت برقرار کنه و یه کاری کنه که حکومت خدا هم طولانی تر بشه.
ببین انورا نمیشه یه کانال بزنید با خود خدا یه پارتی بازی واسه مردم این مملکت کنه کارشون رو را بندازه ثواب داره.نشد حداقل با عزرائیل یه صحبتی بکن بگو بعضی ها زیادی زنده هستن تو این مملکت و بعضی ها هم لیاقت زندگی کردن رو ندارن.بگو یه سری به اینورا بزنه.
عکس:رضا حسینی/سرمایه

یک دیدگاه »

  1. You have noted very interesting points! ps nice website.Blog monetyze

دیدگاه خود را بیان کنید.